ETIKETTER

fredag, oktober 22, 2010

Ice Ice Baby


S N Ö !
Tji fick jag som igår var glad över att det inte hade snöat. Vaknade idag upp till den här synen och min första tanke var: NOOOOOOOOOOOO! Dock har det redan börjat smälta och nu när det nästan är borta så vill jag ha tillbaka det. Haha! Men hörrni, det är fredag idag! Skönt! Vad snabbt veckan har gått. Det var ju måndag nyss? Idag har jag några ärenden på stan, men innan dess ska jag fixa lite saker hemifrån. Vi har faktiskt inga speciella planer för kvällen, tar den lite som den kommer!
Vad ska ni göra idag/ikväll?

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Ha en trevligt helg!
kram

22 okt. 2010 11:40:00  
Blogger Juliannie sa...

Jag hoppades att slippa snön men i natt kom det massor och jag bestämde mig t.o.m. för att stanna hemma idag, inte köra på sommardäck. Nu kom solen fram och det verkar smälta bort, skönt... I kväll blir det lugnt mys med min man som kommer hem från en arbetsresa och helgen är oplanerad - jätteskönt. Det blir i alla fall däcksbyte ;-)

22 okt. 2010 12:14:00  
Anonymous Anonym sa...

Härligt med snön det blir ljusare ute.

22 okt. 2010 13:24:00  
Blogger Unknown sa...

Wow, vilken härlig blogg du har!
Snubblade in på den via Englas blogg...

Hit kommer jag åter.

Kram på dig & Fredagsmys
/Camilla

22 okt. 2010 13:35:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->