ETIKETTER

torsdag, oktober 28, 2010

Gissa vem som syr gardiner?!


Om det är någon som undrar vart jag hållit hus så kanske den här bilden kan ge er en ledtråd. Den är tagen med webcamen så kvalitén är inte den bästa, men jag orkar inte föra över bilder från min systemis just nu. Jag syr alltså nya gardiner till köket. Jag har inte sytt på flera år, mest pga att vi har haft en trasig symaskin, för jag älskar att sy. Men nu har jag lånat min svärfars och då går det undan. Jag är rätt så kreativ som person och älskar att pilla och hålla på. Har redan lappat ihop ett par gamla jeans och nu är det alltså fokus på gardinerna. Ah, vågar inte ta ut något i förskott, vi får väl se hur det här slutar haha. Det var ändå några år sedan jag satt och sydde med maskin!

Men visst är tyget fint?
Kan visa tydligare bilder nästa gång. Köpte det från Jönköping. Där finns världens bästa tygoutlet med alla möjliga tyger och material. Ska besöka det stället nästa gång jag är i Jönköping. Är sugen på lite fuskpäls till en pläd! :-)

Nu ska jag till Ikea, tjing!

Etiketter:

5 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Spännande! Ser fram emot att se resultatet, blir säkert jättefint! Lycka till o glöm inte visa bilder på hur det blev :)

28 okt. 2010 17:06:00  
Anonymous Sandra sa...

Hej maria! Vart ligget tyg-outleten i jkpg??

28 okt. 2010 18:13:00  
Anonymous Anonym sa...

Lycka till!!

28 okt. 2010 19:29:00  
Blogger Juliannie sa...

Härligt att du kommit igång!

28 okt. 2010 20:32:00  
Anonymous Anonym sa...

Hej! Vad roligt! Visa gärna lite bilder på när det blir klart och hur inredningen i köket är i övrigt :)

29 okt. 2010 11:50:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->