ETIKETTER

onsdag, september 15, 2010

Tomorrow, I love you, tomorrow!

Hej alla söta!
Sitter nu framför syrrans dator och kollar samtidigt på tv. Tänkte bara posta en liten uppdatering här. Har ju inte med mig min dator så kan inte blogga ordentligt, vilket är riktigt frustrerande för jag vill skapa härliga och inspirerande kollage!!!! Imorgon väntar nya äventyr och jag lovar att vara flitig med mobilbloggandet. Det var någon som var nyfiken på vilka butiker jag ska besöka och mitt svar är: så många som möjligt! Men eftersom det verkar vara intressant för någon där ute att veta så ska jag svara lite mer utförligt haha ;-)
Ska som sagt försöka med så många som möjligt, men några är:
- Weekday
- Filippa K
- PUB
- Zara
- NK
- InWear
- Antikt, Gammalt & Nytt
- H&M
- Topshop
- En rad olika inredningsbutiker på drottninggatan som jag inte vet namnet på
- Urban Outfitters
- Nespresso
- Åhléns City
- Gallerian (måste köpa yoghurtglass haha)
- Karen Millen
- Deichman
- Stockhome
Puh, det var nog bara ett urval, brukar glömma vilka butiker som finns här, kommer nog på fler under själva rundan. vi hörs imorgon snyggingar! Godnattis!

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous sandra sa...

Inwear har en jättefin blus i en massa färger jag provade idag ... är lite sugen på den :) HAVE FUN!

15 sep. 2010 23:49:00  
Anonymous Malin sa...

Oj vad du hann med :)

16 sep. 2010 19:08:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->