ETIKETTER

torsdag, september 16, 2010

Stockholm del 1

Meeeen hallå!
Ni anar inte vad som har hänt. Inte ens jag fattar riktigt, men min mobilkamera har pajat. Eller nej, det funkar att ta kort, men det går inte att öppna bilderna, dvs det går inte att se dem?! Ehh, verkligen lägligt för mobilen att strejka, nu när det är tänkt att jag ska mobilblogga. DAGS FÖR NY TELEFON, HÖR DU DET ÄLSKLING? ;-)
Kan i alla fall berätta lite snabbt att jag idag har besökt NK, Zara, H&M, Topshop och en rad andra småbutiker. Tråkigt nog så finns det faktiskt inte alls så mycket roligt i butikerna, blev riktigt besviken. Men har köpt kapslar hos Nespresso och supersnyggt doftljus från Voluspa som luktar godis. Har även hittat lite grejer till hemmet från NK som jag ska köpa senare i helgen. Nu har jag drottninggatan kvar och lite småbutiker, får besöka dem i dagarna istället. Kom hem för en liten stund sedan och mina fötter är förstörda haha.
Förresten, besökte för första gången smyckesbutiken Antikt, Gammalt och Nytt. Tänkte att jag skulle köpa lite snygga smycken som kan vara bra att ha till bröllop och fester. Jag gick därifrån tomhänt. Varför? Inte pga brist på smycken iaf! Det finns så mycket snygga smycken där att man blir "blind" och vet inte riktigt vad man ska ta sig till. JAG VILLE JU KÖPA HELA BUTIKEN! Det var ett rätt så jobbigt intryck att ta in, tänk er en skitliten och trång butik med smycken proppade från golv till tak. Det var jättesvårt att välja ut något eftersom jag egentligen inte visste vad jag ville köpa... Så det blev enklast att bara gå, blev helt snurrig där inne haha. Men ska besöka butiken igen, är sugen på ett par örhängen eller två.
Ska äta lite middag nu, vi hörs babes och hoppas ni inte blir lika besvikna som jag på min mobil! Blä.

Etiketter:

0 Comments:

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->