ETIKETTER

torsdag, september 23, 2010

Skönhetsköp


Här kommer tre produkter som jag köpte på senaste shoppingrundan.
- Biotherm Biosource
. Jag har länge letat efter en rengöringsprodukt som verkligen rengör på djupet. Har många gånger fått mina fina handdukar sminkfärgade av dåliga rengöringsprodukter. För något år sedan upptäckte jag Biotherms produkter och jag är fast! Har provat många rengöringar och den här är verkligen den enda som rengör noga efter mitt puder från Kanebo. Luktar gott gör den också! Har bara massa gott att säga om denna produkt! Finns olika tuber (olika färger) för olika hudtyper, den gröna är för normal hud.

- Smashbox Photo Finish Primer. Världens bästa primer, vilket Hollywood-stjärnorna håller med om. Make up artister i modevärlden använder alltid denna produkt vid plåtningar och jag förstår verkligen varför. För de som inte vet så är primer en dryg creme som man smörjer in ansiktet med precis innan man sminkar sig. Produkten fixerar sminket och gör så att det sitter på plats hela dagen.

- Isadora 652 Gold Sparkles. Den här var tvungen att följa med hem efter att ha sett resultatet hos finaste Malin. Har ej prövat den ännu så återkommer med mer info och bilder när jag använder den :-)

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Bra produkter!

23 sep. 2010 19:56:00  
Anonymous Anonym sa...

SNÄLLA snälla snälla, visa hur naglacket blev, vill se!

25 sep. 2010 10:17:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->