ETIKETTER

tisdag, september 28, 2010

Nya Paradise Hotel!

Jag har inte följt Paradise Hotel de senaste gångerna programmet visats på tv. Jag såg de två första säsongerna för hundra år sedan med Josefin Crafoord som programledare, men sen tappade jag intresset. Idag råkade jag av en slump få se deltagarna som presenterades idag för den kommande säsongen. En av tjejerna är Julia Krischel, en grymt duktig make up artist på Make Up Store i Jönköping. Jag har handlat smink av henne och hon är verkligen supertrevlig och duktig, fick massa tips och råd av henne. Då visste jag inte vem hon var, men en tid senare råkade jag hamna på hennes blogg och jag har följt den sen dess. Idag fick jag veta att hon ska vara med i Paradise Hotel. Spännande juuuuuu! :-) Följer du PH?

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous Malin sa...

Följer också hennes blogg - ska bli spännande att se det! Kollade som en dåre förra året :)

29 sep. 2010 00:16:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->