ETIKETTER

fredag, september 24, 2010

Eat, Pray, Love


Hallå alla läsare! Sitter just nu i köket och knaprar på gurka som pappa odlat i trädgården, sååååå gott! Tänkte visa er mina senaste bokköp. Hos Akademibokhandeln hade de ett erbjudande att köpa 3 pocketböcker för 149 kr. Jag nappade då jag redan visste att jag ville ha två böcker. Lät mamma välja en tredje bok till sig själv. Kan ni gissa vilken som är hennes, respektive mina? Haha! Jag köpte boken Lyckan, kärleken och meningen med livet som senaste Julia Roberts-filmen (Eat, pray, love) är baserad på och den senaste boken i Shopaholic-serien, nämligen En Shopaholic i väntans tider. Mamma valde Öken, som vunnit nobelpris i litteratur.

Etiketter: ,

0 Comments:

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->