ETIKETTER

onsdag, september 29, 2010

Att ha lugg eller icke ha lugg, är det frågan?


Snygga kändisar i snygga luggar. Man får ju lust att klippa lugg bara man ser dem!
Att klippa lugg är något som de allra flesta tjejer tvekar över att göra. Ska jag, ska jag inte? Och som tjej förstår jag varför, antingen blir det läckert som tusan eller så ser man helt tokig ut. Hur ska man veta innan man sett slutresultatet? Själv har jag haft lugg och tyvärr är det inget jag kommer att ha igen. Inte för att det blev fult, utan för att det är så himla obekvämt. Jag klippte lugg under gymnasiet och jag kan tala om att det var skitjobbigt! Speciellt under hösten och vintern då det blåser/regnar/snöar för mycket för att luggen ska "vara på plats" hela tiden. Nää, har gett upp tanken på lugg, men man ska aldrig säga aldrig...
Har du lugg? Jobbigt att sköta?

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Linda sa...

Hej Maria! Du har en super fin och inspirerande blogg. Tänkte passa på att fråga vart du kommer ifrån??

Kram kram

29 sep. 2010 19:34:00  
Anonymous Anonym sa...

jag vill och vill inte ha lugg...ha för att det är snyggt och ger en tuff look...inte för att det e sååå jobbigt att fixa till.....så jag fortsätter med snedlugg så länge...:)

29 sep. 2010 20:28:00  
Anonymous Therese sa...

Jag har lugg och har haft det sedan i augusti - trivs superbra! Är lätt att sköta om och riktigt snyggt om jag får säga det själv ;)
Tack för en bra blogg!

29 sep. 2010 21:06:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag hade lugg i våras, o det va bara att duscha o kamma den så vart den jättefin. Men ledsnade på den ganska snabbt så jag har låtit den växa o den känns som om det tar evigheter tills den växer ikapp mitt andra uppklippta hår

29 sep. 2010 22:23:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->