ETIKETTER

tisdag, augusti 24, 2010

A Smell of Wine and Cheap Perfume

Titta vem vad som kom på besök idag:

Tisdagen den 24 augusti. Idag har jag hunnit med en hel del. Jag har:
- sökt jobb
- städat
- tvättat
- bläddrat i den efterlängtade katalogen från IKEA
- lagat mat
- tränat
- redigerat foton
- sorterat in en miljon (ja men typ!) bilder i fyra stora fotoalbum
Och nu sitter jag framför datorn och dricker varm mjölk. Mannen tittar på fotboll och jag sjunger glatt med till några av Glees sånger, haha. Har blivit helt kär i den serien och ska definitivt köpa dvd-boxen när den kommer ut. Bläddrade som sagt i katalogen och hittade en hel del fint. Vi har varit på jakt efter en snygg hylla till vardagsrummet som man kan förvara böcker och lite annat fint som är snyggt att visa upp, så det blir nog en tripp till IKEA någon gång framöver för att spana in allt in real life. Nu ska jag läsa lite bloggar, tipsa gärna om några som ni tycker är bra! Tuddeluuh!

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous hej hej sa...

Bäääästa bloggen... www.gabriellamelle.blogg.se

24 aug. 2010 23:02:00  
Anonymous Lena sa...

Ikea katalogen är verkligen underhållande!

25 aug. 2010 11:16:00  
Anonymous Anonym sa...

aaaaa livets ikea :D

25 aug. 2010 11:30:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->