ETIKETTER

onsdag, augusti 25, 2010

Min lillasyster har en blogg

Gab: Jag fick en kommentar av Anna Kubel!
Jag: Vem är det?
Gab: Det var ju du som tipsade mig om hennes blogg!
Jag: Vem? Adress?
Gab: AnnaKubel.blogg.se. Jag trodde hon var en stor blogg som inte brydde sig om kommentarer!
Jag: Jaha den! Va kul att du fick en kommentar av en stor blogg syrran, haha.
Gab: Ja. *tystnad* Men i och för sig så kommenterade jag hos henne först...
Jag: Hahaha jaha, okejdå.
Gab: ...eller så läser hon min blogg och blev skitglad för att jag hade kommenterat på hennes blogg först!!!!
Jag: Ja, lätt! Så är det nog...
Gab: Hehehehehe!

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Anonym sa...

hahaha gaaaaaaaaaaaaaabi

25 aug. 2010 12:06:00  
Anonymous Anonym sa...

din lillasyster är skön

25 aug. 2010 16:28:00  
Anonymous Anonym sa...

ni är för söta!!

25 aug. 2010 19:57:00  
Anonymous Anonym sa...

va heter gabriellas blogg?

26 aug. 2010 22:09:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->