ETIKETTER

fredag, augusti 27, 2010

Hilary Duff har gift sig


Dagens chock, för min del i alla fall: Hilary Duff har gift sig. Eller chock är ett negativt ord, överraskning passar bättre. För visst är det roligt, men jag hade faktiskt ingen aning om att hon ens var förlovad eller hade pojkvän! Men vem bryr sig tänker du? Haha, jag bryr mig inte så värst mycket egentligen, det är bara det att jag praktiskt tagit har växt upp med Hilary Duff, Lindsay Lohan och tvillingarna Olsen i rutan, så än idag känns det nostalgiskt att se filmer som de medverkar i! Kul i alla fall att hon har gift sig. Hilary är 87:a (23 år, ett år yngre än mig) och hennes man, Mike Comrie är 80:a (29 år) och tydligen professionell hockeyspelare för den som undrar. Paret förlovade sig den 19 februari i år och gifte sig nu den 14 augusti. ♥

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Va? Visste inte heller! har aldrig sett honom förut?

27 aug. 2010 15:08:00  
Anonymous Anonym sa...

eeee ähla o sähla bi hilierii

27 aug. 2010 22:46:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->