ETIKETTER

torsdag, augusti 26, 2010

H&M vs. WHYRED


Jag har bloggat en hel del om H&M nu, men det kan inte hjälpas. Det finns så himla mycket fint ju! Det första jag tänkte på när jag såg den här klänningen ur H&Ms festkollektion var att den påminde en hel del om den här lilla spetssaken från Whyred. H&M har ännu inte gått ut med prisuppgift på klänningen men jag gissar under 500 kr? Den från Whyred går loss på 1 399 kr hos Nelly och bärs snyggast upp en en hudfärgad underklänning. Vilken variant föredrar du?

Kul och lite onödig info: grundarna av märket Whyred var före detta kollegor på just H&M.

Etiketter: ,

3 Comments:

Anonymous lena sa...

tycker på något sätt att whyred's är snyggare, men lite naket för min del. så det blir H&M..

26 aug. 2010 19:59:00  
Anonymous Anonym sa...

aaaaaaah va heta båda två.. ge mig

26 aug. 2010 22:11:00  
Anonymous Anonym sa...

fan va bra tips maria, jag tänkte köpa whyred men nu tror jag faktiskt att jag avvaktar och kollar in hms istället!

27 aug. 2010 12:03:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->