ETIKETTER

måndag, augusti 23, 2010

Graffiti Nails by Isadora


När jag var i Jönköping i helgen och träffade en av mina bästa vänner, berättade hon om Graffiti Nails. Jag hade aldrig hört talas om det, men tydligen är det rätt så nytt. Såg själv en reklamannons i en av tidningarna jag läste på hemvägen sen. Tydligen applicerar man graffiti-nagellacket ovanför redan målade naglar och hokus pokus så bildas massa coola sprickor. Graffitilacken finns i en rad olika färger. Har här ovan fixat ett kollage som kanske förklarar det hela lite bättre :-)

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Va fint det blev.

23 aug. 2010 12:53:00  
Anonymous Anonym sa...

Häftig effekt! Ska definitivt köpa, hoppas det kommer en silvrig färg också!

23 aug. 2010 21:11:00  
Anonymous sandra sa...

vad coolt. jag visste inte hur sjutton de fick till själva "graffitin" ... men nu så! :)

23 aug. 2010 21:35:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->