ETIKETTER

måndag, april 19, 2010

Hjärtan


Lånad bild av Frida Fahrman
God morgon! Hoppas ni alla haft en härlig helg, själv var jag på ett riktigt mysigt dop igår. Det var min svågers lilla dotter Melissa som döptes. Han och hans fru bad mig fotografera hela tillställningen, eftersom jag fotograferat Melissa förut och de har varit mer än nöjda med bilderna. Kul att få uppskattning för något som jag brinner för :-)

Anyway, igår på tillställningen så började vi tjejer av någon konstig anledning att diskutera strumpbyxor. Jag berättade att jag tycker strumpisar med små hjärtan på en lodrät linje är snygga, men det var nog ingen annan som höll med, haha. Nu har jag i alla fall lyckats hitta bild på dem! De kommer från Topshop och bärs på bilden av stilsäkra Frida Fahrman.

Etiketter:

0 Comments:

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->