ETIKETTER

fredag, mars 26, 2010

You only see what your eyes want to see


Huuu, vilken närbild jag bjuder på. Idag mår jag i alla fall mycket bättre, är dock fortfarande lite varm. Lever på alvedon och nässpray. Har lite ärenden på stan som jag ska ta itu med, blir nog lite shopping också. Senare ska vi hämta upp min finfina syster som kommer hit och hälsar på över helgen. Jag har så himla mycket att blogga om, orkar bara inte sitta vid datorn, blir helt snurrig. Men jag lovar, det kommer så fort jag orkar.

Ps!
Hihi, har ju inte berättat att jag klippte mitt hår KORT i januari (om nu mina vänner som inte sett mig på länge ser detta). Har växt ut lite nu, men kan tala om att det var ett STORT steg för mig som alltid haft lååååångt hår. Klippte det till axlarna. Love it.


Dagens låt: Madonna - Frozen

Etiketter: ,

4 Comments:

Anonymous dalida sa...

aww sötast :)

26 mars 2010 15:04:00  
Anonymous Kerstin sa...

VAD SNYGG DU ÄR GRETA! Älskar dig! <3

26 mars 2010 19:22:00  
Anonymous neli sa...

Vilken söt tjej :)
Hoppas att du haft en bra lördag än så länge.
KRAM och ta hand om dig

27 mars 2010 18:24:00  
Anonymous Anonym sa...

Du är vacker Darling...i både långt och kortare hår! Love /Eli

28 mars 2010 23:18:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->