ETIKETTER

onsdag, februari 17, 2010

What's going on?

Hallå där! Det är verkligen skittråkigt när man har bloggtorka. Vet inte riktigt vad jag ska blogga om. Det beror nog mest på att mina tankar är någon annanstans just nu. Har massa andra grejer som ska fixas så det är svårt att koncentrera sig på bloggningen just nu. Vill ju inte slänga ut en massa halvdåliga inlägg här på bloggen, så jag får återkomma när jag blivit klar med alla andra grejer först.
En rolig grej som jag ser fram emot är att jag ska få en ny dator! ÄNTLIGEN blir jag av med denna uråldriga laptop som jag haft sedan jag köpte den hösten 2005. Den har varit med ett bra tag nu och det märks. Jag kan exempelvis inte använda datorn utan laddare, för då dör den direkt. Jobbigt!!! Om allt går som det ska så kommer mannen hem med en ny laptop ikväll! Man skulle kunna säga att det är en försenad alla hjärtans dag-present ;-)
Vad finns det mer att berätta? Jo, jag har satt igång med twittrandet igen! Roligt att publicera små meddelanden då och då, men mest roligt är det att läsa alla Hollywoodkändisars tweets (som det så fint heter, tweets = meddelanden). Twitter har en väldigt bra funktion där kändisarna ska verifiera sina konton, vilket betyder att de måste intyga att det verkligen är de som twittrar. Jag följer massa kändisar som exempelvis Ashton Kutcher, Tyra Banks, Lauren Conrad, Jennifer Lopez, Kim Kardashian, Leighton Meester, Nicole Richie och många, många fler! Det bästa är att man kan skicka små meddelanden till kändisarna och oftast svarar de också, häftigt! :-) Du hittar min twitter här.
What else... Jo! Kan berätta att jag tagit upp mitt skrivande igen (min bok som jag påbörjade för lääänge sedan). Skriver då och då när jag får tid över. Det är så himla kul att skriva och det rullar bara på! Vi får väl se när den blir färdig, haha.
Well, jag fick ihop ett rätt så långt inlägg i alla fall! Hörs senare! Var det någon som lade märke till bilderna? Haha, typiskt min dåliga humor!

Etiketter:

0 Comments:

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->