ETIKETTER

fredag, februari 12, 2010

Väggdekor

Jag har länge velat köpa väggord/texter/citat som är utformade i trä. Problemet är att man måste hänga upp dessa, vilket medföljer fula hål i väggarna, som sedan blir synliga när man tröttnat på att ha orden upphängda. Lösningen är att använda dem som fungerar som klistermärken istället. Om man googlar efter sådana så dyker det upp massa olika webbutiker som säljer denna typ av väggdekor. Jag fastnade för ordspråket "A true love story never ends", mest för att dess design/utformning är snygg haha. Jag valde att sätta upp den på fondväggen i sovrummet.


Denna dekor är väldigt stor och jag satte upp texten helt själv, MEN det rekomenderar jag inte. Det var väldigt svårt, så det är bättre om ni är två. Små dekorer kan man nog klara av själv. Min väggtext kommer från Vinyla Hem och är i silver (metallic), storlek large (90x44cm).

Etiketter:

5 Comments:

Anonymous Anonym sa...

åå vad fint det blev :) riktigt nice. Kan du inte visa lite mer av din inredning hemma? skulle va kul o se, älskar sånt. Kram, ha en toppen dag

12 feb. 2010 12:22:00  
Anonymous sandra sa...

riktigt snyggt!

12 feb. 2010 12:32:00  
Anonymous gabriella sa...

Jättesnyggt! Grym är du. Jag måste komma upp snart!!

13 feb. 2010 11:34:00  
Anonymous Heddii sa...

snyggt!

17 feb. 2010 16:31:00  
Anonymous Jeanette Lindvall - FOTOBLOGG sa...

va snyggt det blev :)

1 mars 2010 03:03:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->