ETIKETTER

torsdag, februari 11, 2010

Torsdagen den 11 februari

God morgon! Sitter med en kopp rykande te framför mig och tittar på Rachael Ray. Egentligen väntar jag på en DHL-leverans från Halens som ska komma mellan 10-12. Kan ni fatta att det redan är torsdag? För visst är det torsdag... eller? Onsdag? Nej, torsdag! Har ingen koll på dagarna längre, måste köpa ny almanacka, har ej hunnit att göra det. Får ta en sväng på stan senare och köpa en, måste ändå köpa en alla hjärtans dag-present till mannen i mitt liv ;-) Kan tyvärr inte skriva vad det är eftersom han läser bloggen haha. Anyway, vi kommer att fira alla ♥-dag med en mysig middag på restaurang. Ska ni fira? Vad har ni för planer? Tell me!

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous Jennie sa...

Tack för din kommentar!
mm, synd att jag inte gjorde överföringen inne på banken, så kunde jag ju frågat om kontoinnehavarens namn osv :/

11 feb. 2010 18:25:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->