ETIKETTER

måndag, februari 08, 2010

Muffins med överraskande fyllning

Förra helgen bakade jag jättegoda muffins med mumsig fyllning. Varje gång jag bakar dessa muffins brukar jag använda olika typer av fyllning, denna gång blev det hallonsylt.

Testade något nytt, nämligen att färga muffinsen rosa med röd karamellfärg. Sylten spritsar jag ner i varje form, efter att ha hällt i smeten. När muffinsen jäser så sjunker fyllningen ner och syns därför ej (och blir som en liten överraskning för den som äter).

Fäääärdigt. Nja, de blev inte särskilt rosa efter att de gräddats, men goda var de!

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous vesna.blogg.se sa...

gottt! :D

8 feb. 2010 16:34:00  
Anonymous Sandra - Piffad sa...

Vad gott!

8 feb. 2010 21:08:00  
Anonymous MissCM sa...

jäklar vilken grym blogg du har!
och nu blev jag jätte sugen på muffins, haha. måste baka sådana till veckan!

9 feb. 2010 00:52:00  
Anonymous MissCM sa...

sv: varsågod! :)
aaaw, tack! :D jag älskar alla mina skor ;D

9 feb. 2010 11:37:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->