ETIKETTER

fredag, februari 26, 2010

Armbandslyx och budget!


Ni som följt bloggen länge vet att jag älskar armband. Jag föredrar att handla i fysiska butiker, så att man kan klämma och spana in produkterna ordentligt, men ibland händer det att jag klickar hem något från nätet. Det finns ett större utbud på nätet och jag brukar ofta spana in de senaste nyheterna i webbutikerna. Två favoriter är Kyssjohanna.se och Accessora.se. De är verkligen en smyckesälskares paradis!

På kollaget ovan ser ni rätt så lika armband som kostar en hel del olika. Vilken prisklass föredrar du?
Screw-armband, CC Skye, 895 kr
Screw you armband, Bijoux by Us, 149 kr
Kleopatra armband, Bijoux by Us, 99 kr (rea!)
Metall armband, Fendi, 1 560 kr

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous madeleine sa...

Jag har cc skye-armbandet :D älskar det!

26 feb. 2010 11:57:00  
Anonymous Anonym sa...

De där svarta armbanden var väldigt lika, men Fendi och Bijoux by us eller va det stod är inte lika lika. Fendi var finare :D

31 mars 2010 22:58:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->