ETIKETTER

måndag, februari 01, 2010

Jeansskjortor


Jeansskjortans comback inträffade redan förra året, men det är inte förrän nu som jag verkligen tycker att det är snyggt (kändes för mycket 80-90-tal förut). Personligen skulle jag bära den som Cameron Diaz gör på bilden, en vit topp och massa coola halsband till. Lägg till Ashley Olsens mörka solbrillor and you are ready to go! Här hittar du två rätt så lika skjortor:
KappAhl, 399 kr
Gina Tricot, 199 kr
Har du köpt jeansskjorta? Hur bär du den?

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous Anonym sa...

vad kul att du har börjat blogga igen:) har saknat din blogg!

1 feb. 2010 14:53:00  
Anonymous Anonym sa...

vad snyggt kollage du har gjort! jag älskar jeansskjortor, ska köpa den du tipsar om från kappahl den är ju skitsnygg

1 feb. 2010 14:58:00  
Anonymous malin sa...

sv: jag tackar så hjärtligt :-)

jag har en jeansskjorta från bik bok och även mammas gamla. älskar dem!

1 feb. 2010 18:58:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->