ETIKETTER

fredag, februari 19, 2010

Photoshop

Hallå alla! Vill blogga men det är svårt när man inte har Photoshop på den nya datorn. Har inte hunnit installera alla program ännu, ska fixa det nu till helgen istället. Blir väldigt bökigt att redigera bilderna på andra datorn och sen lägga över dem till denna, speciellt med tanke på att jag packat ihop den andra datorn. Jag fixar ju alla mina bilder i Photoshop, som exempelvis deras storlek. De bilder som jag har lagt över till denna dator är för stora och kan inte publiceras innan de förminskas. Aja, ni förstår nog vad jag menar. Blä.

Det är i alla fall fredag idag, veckans absolut bästa dag!

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous Cecilia, Kär-Smycken! sa...

Hoppas du får en trevlig helg!

Helgtips!

TÄVLINGSDAGS! Vinn en läcker silverring här: http://karsmycken.blogg.se

19 feb. 2010 11:26:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->