ETIKETTER

tisdag, februari 16, 2010

16 februari 2010


God morgon! Tänkte börja dagen med att bjuda på en bild på frukosten från helgen. Vi lagade amerikanska pannkakor som var otroligt mumsiga. Åt dem med jordgubbssylt och amerikansk lönnsirap. Det var första gången som jag smakade på lönnsirap och jag kan i efterhand konstatera att det inte är något för mig. Smakar konstigt. Typ träd? Haha. Ska hålla mig till sylt framöver :)

Ikväll ska vi på bio, vi ska se Avatar. Har bara hört en massa bra om den filmen så jag har rätt så höga förväntningar. Någon av er som sett Avatar?

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Johanna sa...

Åh americanska pannkakor är verkligen super gott! Är inte heller särskillt förtjust i lönnsirap, brukar istället ta vanlig spirap och blanda med kanel och lite vatten. Ganska svårt att blanda ihop dock. Men otroligt gott på pannkakorna! Det måste du testa :)

16 feb. 2010 13:28:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Johanna: Mums, det lät supergott! Ska testa nästa gång! :)

16 feb. 2010 14:25:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->