ETIKETTER

torsdag, december 10, 2009

L´Impératrice!


Hallå där!
Bloggandet har gått lite trögt denna vecka, men har verkligen haft fullt upp. Min svägerska har dessutom fått en söt liten dotter så ledig tid har spenderats med dem :-) Ska försöka bli bättre på att uppdatera. Tänkte nu passa på att blogga lite om den nya parfymen (eller parfymserien!) från D&G. De släpptes för några månader sedan och jag föll direkt för den babyrosa flaskan, 3 L´Impératrice. Doftar himmelskt gott! Nu är det så att jag redan vet att jag får den i julklapp, haha! Min inhandlades från Kicks (som har ensamrätt på parfymerna nu i början) och kostade runt 680 kr. Annars kan du köpa dem för 499 kr här (länk!).

Etiketter:

0 Comments:

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->