ETIKETTER

fredag, december 18, 2009

Klick klick


Jag känner mig lite halvt handikappad utan min systemkamera. Jag har lånat ut den men ska nog hämta hem den senare i eftermiddag. Har så mycket nytt och fint som jag vill fota här hemma i den nyrenoverade lägenheten. Har shoppat ganska många julklappar till mig själv också (haha) som jag vill visa upp. Senare idag ska jag iväg till min svägerska och fotografera deras nyfödda dotter Melissa. De vill ha hjälp med att fixa julkort på familjen så det blir ett litet projekt för mig att fixa. Tycker sånt är urkul så jag gör det mer än gärna!

Just nu har jag en massa byggkillar här i lägenheten som fixar lite småsaker i köket och i vardagsrummet. Inom en timme kommer allt bygg med lägenheten vara färdigt, skönt! Har varit ganska jobbigt att inte ha en fungerande spisfläkt... Mhm! Och strax är fönsterbrädorna på plats i vardagsrummet, I like!

Etiketter:

0 Comments:

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->