ETIKETTER

fredag, december 18, 2009

Bröllopsfoton


Jag har sagt att jag ska visa upp bilder från bröllopet här i bloggen, och det tänker jag göra - så fort jag får bilderna. Vår fotograf meddelade tidigt att detta skulle dröja i ca tre månader, då han hade fullt upp. När vi gifte oss, höll han och hans crew på med bilder från bröllop de fotat i augusti. Så jag skulle tro att det dröjer till början av februari med bilderna. Har fått många kommentarer angående bilderna och jag förstår att ni är nyfikna, men kan redan nu klargöra att jag nog inte kommer att visa så många på mig och min man, jag tänkte mer på själva miljön och hur allting såg ut helt enkelt. Är själv väldigt nyfiken på bilderna, hoppas de gjort ett bra jobb, men det återstår väl att se...

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

en blogg är ju personlig, varför inte visa lite av dej själv för de människor som läser din blogg?
känns som du bara vill lägga upp bilder på kändisar och oshoppade outfits så bloggen blir lite av en drömmar blogg. Inte den du är i verkliga livet. Dom som läser din blogg vill ju se dej, vad du har på dej och liknande. Inte bara saker som du önskar du hade.

18 dec. 2009 15:08:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

En blogg är personlig, och den drivs som ett personligt intresse, men om du har följt mig blogg så borde du veta att jag sällan är så pass personlig att jag exponerar bilder på mina nära och kära och mig själv för den delen. Kanske är bloggen en slags drömblogg, so what? Det är min blogg och den är precis som jag vill att den ska vara. Jag är inte skyldig någon att visa något, jag visar upp det som jag känner att jag vill visa och ska egentligen inte ens behöva motivera varför. Så ja, en blogg är personlig, och därför väljer jag själv vad jag vill göra med den och vad jag inte vill göra.

18 dec. 2009 18:44:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->