ETIKETTER

fredag, oktober 09, 2009

På mina bröllopsläppar


Sitter och kollar på Idol, men nää hörrni, inget att hurra för. Finns ingen som verkligen berör. Tycker faktiskt att Darin som inledde programmet med sin cover av Viva la vida var allra bäst! Har till och med laddat ner låten gratis till min mobil. Anyway...

När jag var på provsminkning till bröllopet
, tipsade min makeup artist om det allra bästa läppstiftet/läppglanset enligt honom - Max Faxtors Lipfinity. Den består egentligen av två produkter. Ett stift med färg och ett med glans. Färgen sitter i flera timmar, medan glanset behöver bättras på lite då och då. Jag var inne idag på H&M för att testa lite olika nyanser och hittade tillslut den jag ska ha på bröllopet... När jag sedan skulle torka bort att med servett så gick det naturligtvis inte. Grävde då fram mina våtservetter från handväskan men inte ens de fick bort färgen. När jag kom hem skrubbade jag med tvål - men nej, det gick inte! Ja, det är ju helt sjukt va bra färgen sitter! Tror du mig inte? Gå och testa själv så får du se :-) Galet!

Etiketter: , ,

1 Comments:

Anonymous Stina sa...

Det är sant! Lipfinity är bäst vad gällar hållbarhet. Har varit en favoritprodukt för mig sedan den lanserades 2001. :)

11 okt. 2009 19:13:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->