ETIKETTER

söndag, oktober 04, 2009

Om jag var gäst på mitt bröllop...


Hallå där!
Har varit riktigt sjuk under de senaste dagarna och har därför inte haft någon möjlighet att blogga. Är fortfarande krasslig, men mår mycket bättre än tidigare. Som ni säkert vet så ska jag gifta mig rätt så snart, och om jag var gäst på mitt bröllop så skulle jag haft på mig något i stil med ovanstående bilder. Är helt kär i den rosa kreationen, är den inte snygg?! Jag är vanligtvis inte så förtjust i färgat leopardmönster, men här gör jag ett undantag. Gorgeous!

Etiketter:

5 Comments:

Anonymous Stephanie sa...

Visst är den sjukt snygg?! En tjej hade den på min kusins bröllop och jag var tvungen att gå fram till henne och säga vad jag tyckte! Alltså den är så elegant men ändå djuriskt sexig :P haha förstå mig rätt här nu va!

5 okt. 2009 00:13:00  
Anonymous en som kommer på ditt bröllop, om vi får korten snart?! sa...

var är klänningarna ifrån?

5 okt. 2009 01:19:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Stephanie: Haha förstår exakt ;-) den e hot hot!

Anonym: Ni får inget kort.

5 okt. 2009 16:04:00  
Anonymous Anonym sa...

Heej vilken hemsida hitta du dessa fina klänningar? :)

5 okt. 2009 17:33:00  
Anonymous Sandra - Piffad sa...

Snygga klänningar! :)

5 okt. 2009 17:45:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->