ETIKETTER

onsdag, september 30, 2009

Jag är huuuk


Idag vaknade jag upp med en tjock klump i halsen - bokstavligt talat. Eller klump och klump, det kändes snarare som två knottriga golfbollar. Och nu för en liten stund började näsan att rinna lite... Jag hoppas på en förkylning men jag fruktar att det är halsfluss :-( Buuu. Har varken tid eller ork just nu för att vara sjuk, inte många dagar kvar till bröllopet... Blev lite förseningar med inbjudningskorten men imorgon anländer de äntligen, can't wait! :-)

Kollar just nu på ett gammal avsnitt av How I met you mother samtidigt som jag myser med en kopp te med honung. Måste bli frisk!

Etiketter:

1 Comments:

Blogger matilda lovisa sa...

Kul att du är tillbaka :)

30 sep. 2009 18:18:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->