ETIKETTER

onsdag, september 30, 2009

Hello darlings!

Nu kommer jag tillbaka! Kan erkänna att det funnits stunder under uppehållet då jag funderat på att aldrig återuppta bloggandet - tappade lusten helt och hållet. Men nu är suget tillbaka och jag längtar efter en blogg-make over så att bloggandet blir roligare. Ska städa upp lite i layouten, stay tuned för snart kommer fler inlägg!

Ps! Kollade just upp statistiken kring er besökare och WOW, de flesta av er är fortfarande med mig. Kännes helt otroligt, trodde jag hade tappat alla läsare!

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Jelda sa...

har varit inne 3 gånger om dagen!! hahaha ÄNTLIGEN

30 sep. 2009 15:26:00  
Anonymous Sandra - Piffad sa...

Åh vad roligt att du är tillbaks! :)

30 sep. 2009 17:08:00  
Anonymous Stephanie sa...

Vi sviker inte så länge duuu inte gör det! Glöm inte!

Lovely anyways, PUSS!

1 okt. 2009 17:55:00  
Anonymous Jenny sa...

Äntligen är du tillbaka :D vad har du haft för dig?

4 okt. 2009 11:10:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->