ETIKETTER

tisdag, juni 09, 2009

You want a piece of me?


Jag har fått en massa frågor och mail angående recept på mina cupcakes som jag bakade till min födelsedag. Tänkte därför sammanställa alla svar i detta inlägg. Cupcakesen på bilden har jag bakat enligt Leilas recept på Chocolate Cupcakes med Cream cheese frosting. Receptet hittar du i Leilas bok Piece of cake. Har du inte boken, hittar du receptet via denna länk på nätet. I det receptet ingår det en Chocolate frosting. Vill du inte ha det utan en Cream cheese frosting (som mina cupcakes) väljer du samma dosering som receptet anger, men bara vad gäller philadelphia, florsocker och margarin. De övriga ingredisenserna i frostingen skippar du. Lycka till!

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Anni sa...

Åh mums! Har lovat att baka cupcakes till systers födelsedag nästa vecka, kanske använder jag det här recepter :-)

Måste förresten fråga, har du testat någon av hårinpackningarna från Aussie? Jag stod på Åhlens igår och visste inte vilken jag skulle välja så det blev ingen till slut.. Tänkte om du visste vilken som är bra! Kramar

9 juni 2009 19:16:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anni: Ja, testa receptet, de blir himmelskt goda!

Absolut! Jag har använt Aussie i några månader nu. Har shampo, balsam och inpackningen. Brukar dock inte alltid använda inpackningen, typ varannan/var tredje tvätt. Inpackningen jag använder heter "3 minute miracle reconstructor". Samma som i detta inlägg:

http://mariamelle.blogspot.com/2009/02/aussie.html

Kram!

9 juni 2009 19:52:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->