ETIKETTER

måndag, juni 15, 2009

Veckans planer

God morgon, god middag, god kväll!
Sitter nu i syrrans lägenhet i Sthlm och kollar på tv. Har just ätit tacos så är riktigt mätt. Kom fram till Sthlm igår kväll och idag har vi tagit det ganska lugnt. Var förbi Fältöversten och gick runt i lite butiker. Imorgon ska jag träffa en gammal kompis som jag inte sett på väldigt länge. Ska hjälpa henne lite med hennes uppsats över en fika. Efter fikat tänkte jag ta en runda på stan och förhoppningsvis fynda något på rean. Ska passa på att besöka de butiker som inte finns där hemma. Det tråkiga är att jag inte har photoshop, har inte med mig min dator. Ska dock ta massa kort med mobilen, så får överföra bilder senare. Stannar här i huvudstaden till på torsdag, sedan åker jag till Örebro och stannar där över helgen. En fullspäckad vecka med andra ord. Nu ska jag leka lite med min systerson. Peace out!

Ps! Kommer presentera en vinnare i tävlingen så fort Paprika Store utsett en! Detta sker under veckan.

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Hej!

Tycker din blogg är jätte fin och rolig att följa :). Kolla in denna butik när du ändå är i Sthlm, min favvo www.candybagshop.com

//Alicia

16 juni 2009 00:01:00  
Anonymous zarah sa...

*chai eller vanlig latte, vad föredrar du? Svara gärna på frågan i min blogg! Ha det bra! :)*

18 juni 2009 16:36:00  
Blogger LINDHEKEPP sa...

Trevlig Midsommar! Saknar inlägg :(

- Lisette

19 juni 2009 01:34:00  
Anonymous Sascha sa...

Glad midsommar!

19 juni 2009 16:59:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->