ETIKETTER

onsdag, juni 24, 2009

My dress




Här ju lovat att visa upp klänningen som jag bar på min examen så nu bjuder jag på lite bilder. Den kommer från Gina Tricot (inte ofta jag köper klänningar därifrån, känns som att alllllla har dem). Jag var alltid framme och pilla på den under maj-månad, men jag orkade aldrig prova. När jag sedan letade examensklänning kändes den helt rätt. Det svarta bandet tillhör dock inte klänningen, det har jag sytt dit själv. Bar även en kort, tunn kofta i svart till.

Etiketter: ,

4 Comments:

Anonymous Sandra - Piffad sa...

Guud vilken fin klänning!

24 juni 2009 23:43:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Sandra: Taaack sötaste du!

25 juni 2009 09:19:00  
Anonymous Anonym sa...

så underbart fin! hur mkt kostar den? jag kan inte hitta den på hemsidan

29 juni 2009 16:02:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: Ja, den är superfin! Kostar runt 400 kr.

29 juni 2009 19:02:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->