ETIKETTER

måndag, juni 29, 2009

Musiktips


Tjenixen!
Samma värme idag som igår. Blev ingen mer bloggning igår eftersom det inte fanns någon energi över. Tror nog att jag fick en mild variant av solsting, hade världens huvudvärk när jag skulle lägga mig. Men nu är allt bra igen och jag ska strax åka iväg och bada! Några sköna lånar som jag kommer att lyssna på när jag solar är:
If you seek Amy med Britney Spears
Nothing in this world med Paris Hilton
Paparazzi med Lady Gaga
Henna med Cameron Cartio feat Khaled (här är spanska versionen)
Infatuation med Christina Aguilera (grym text!)
Obsession med Frankie J feat Baby Bash
All this time med Maria Mena
Enjoy the day, vi hörs senare! ♥

Etiketter: ,

1 Comments:

Anonymous Sandra - Piffad sa...

Tack för tipsen! :)

29 juni 2009 20:54:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->