ETIKETTER

onsdag, juni 24, 2009

Jimmy Choo för H&M



Tamara Mellon, modell och H&Ms kreativa rådgivare Margareta van de Bosch
Ingen har nog missat att det är skodesignern Jimmy Choo som ska samarbeta med H&M till hösten. Förra veckan, när det tillkännagavs, befann jag mig i Stockholm och var upptagen med shopping och annat kul. Hade därför ingen koll på vad som hände i världen. Det var faktiskt min fästman som berättade nyheten för mig. Han hade läst det i tidningen samma dag och jag trodde självklart att han skojade. Hallå, Jimmy Choo liksom! Men sant är det. Förutom skor, väskor och accessoarer, ska det designas en klädkollektion (första gången för Jimmy Choos del). Den 14 november är premiärdatumet, skriv in det i kalendern!
- Vi känner oss hedrade över att vara en av de modeikoner som H&M väljer att samarbeta med. Vi har skapat en kollektion som tilltalar modemedvetna och urbana kvinnor och som dessutom innehåller fantastiska plagg och accessoarer för män. Jimmy Choo kommer att ge H&M en sofistikerad, glamorös och trendriktig kollektion - enkel att matcha och lättburen för både dag och kväll, säger Tamara Mellon (vd och en av grundarna för Jimmy Choo) i ett pressmeddelande.

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Doreen sa...

oh my dear lord!!!!! :D I love the zebra shoes...they are so mine :P hoppas hoppas hoppas de kommer till butiken i jönkan...

24 juni 2009 18:15:00  
Anonymous Sandra - Piffad sa...

På min födelsedag :D

24 juni 2009 23:38:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Doreen: Ja, då kan vi tälta utanför entrén tillsammans haha

Sandra: Vilken underbar födelsedagspresent i så fall ;-)

25 juni 2009 09:20:00  
Anonymous Ranna sa...

oj oj den kan man inte missa...tackar för tipset :)

21 juli 2009 17:40:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->