ETIKETTER

måndag, juni 01, 2009

Hejdå blekfis


Vilken dag!
Den började med att jag spenderade en timme i skolan. Sedan bar det av till stan där jag spenderade flera timmar. Blev massa shopping, bl.a. ett par skor! Kom hem rätt så sent och nu är jag trött. Vilket fantastiskt väder vi har! Har varit så himla soligt och härligt. Hej solbränna, hejdå blekfis!

Imorgon har jag min absolut sista lektion på högskolan. Känns vemodigt... Härligt att ta examen, men konstigt att lämna denna utbildning och alla klasskompisar... Nu ska jag sova, är helt slut. Vi hörs imorgon, då har jag MASSOR att blogga om. Tuddeluh!

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous Anna sa...

Alltid lika vemodigt att lämna något man haft en tid.. Men tänk så mycket härligt nytt som händer nu! Du bara måste kika in skolan jag hittade förresten.. Den verkar loovely.

http://www.strombackfolkhogskola.se

Kram Anna

2 juni 2009 08:39:00  
Anonymous Sandra - Piffad sa...

sv: Tack! :)
Måste säga att din blogg är bäst i världen!

2 juni 2009 16:21:00  
Blogger London Mummy sa...

Hej Maria,

Hittade hit fran Tjejblogg alldeles nyss. Vilken lacker blogg du har - kommer garna tilbaks.:-)

Skulle garna vilja lana bilden har (med Christian Dior halsbandet). Hoppas du inte misstycker.
Tack snalla,
Kram fran London
Catharina

3 juni 2009 12:24:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->