ETIKETTER

lördag, juni 20, 2009

Happy Middle Summer (haha)

Glad midsommar!
Som ni säkert förstått så har jag haft fullt upp denna vecka. Jag åkte till Stockholm i söndags och stannade där till i torsdags. Sedan åkte jag vidare för att fira midsommar i Örebro hos min fästman :-) I Stockholm blev det en massa härlig shopping, ska visa upp allt när jag kommer hem till Jönköping igen. Då ska jag även visa bilder från mitt examensfirande! Hoppas att ni alla haft en trevlig helg! Vi hörs när jag åkterkommer hem igen, åker nog på söndag. Ciao, ciao!

Etiketter:

9 Comments:

Anonymous Sandra - Piffad sa...

Vilken rolig vecka du verkar ha haft! :D

20 juni 2009 13:54:00  
Anonymous Jenny sa...

åh vilken fin tårta :)
hoppas du hade det super i Stockholm!

20 juni 2009 14:13:00  
Anonymous Sascha sa...

Vilken lovely tårta!

20 juni 2009 16:12:00  
Anonymous Anonym sa...

Vi saknar dig MIAAA, kom hem:)
Kramar Rachel

20 juni 2009 20:19:00  
Anonymous johanna sa...

läs om min midsommar och sommarens nagellack idag i min blogg!

21 juni 2009 12:05:00  
Anonymous Anonym sa...

Hej, har ett litet "önskemål" om man nu kan kalla det för det :) Jag hörde en syriansk låt på radio här om dagen och har frenetiskt letat efter den sen dess utan att hitta den. Råkar du veta vilken låt det är som spelas på radio? Det är en kille som sjunger sen ska det även vara tjejer som sjunger i bakgrunden. Skulle bli evigt tacksam om du kunde hänvisa till var jag kan lyssna på låten igen!

21 juni 2009 14:56:00  
Anonymous Sandra sa...

Yummi :D

21 juni 2009 22:22:00  
Anonymous johanna sa...

Härlig tårtan ser ut ;D

21 juni 2009 23:48:00  
Anonymous Marielle sa...

var gärna med och tävla om ett berlockarmband med 3 valfria berlocker från mitt märke by M. Tävlingen pågår i min blogg just nu! :)

kram

22 juni 2009 10:20:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->