ETIKETTER

onsdag, juni 10, 2009

Fullspäckad dag


Haha, minns ni Tom & Jerry? Min favoritserie som barn!
Gooooood mooooorning!
Det var tänkt att jag skulle vakna kl åtta idag, men eftersom jag var helt klarvaken kl 04:00 på natten/morgonen, blev det en liten sovmorgon till nio-tiden. Anyway. Idag har jag en hel del att göra. Måste strax åka ner till stan och skolan för att skriva ut några kompisars uppsats. De befinner sig i Australien och kan därför inte lämna in den. Sen har jag lite att fixa angående det här. Haha, ska förklara mer senare. Efter att det är klart, måste jag ner på stan och köpa mina sandaler från Vagabond (de är så jäkla snygga!). Sen måste jag iväg och leta fram en ny outfit till mitt examensfirande som nu är flyttat till på lördag. Känner tre stycken som tar studenten på fredag (vilket jag inte får missa) så jag firar min examen på lördag istället. Nu måste jag fixa mig så att jag kan åka iväg till skolan. Hörs senare! ♥

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Tack gumman! Du ar verkligen en klippa :) Ha det sa underbart och jag onskar vi kunde vara med pa examen! Tack for 3 ar! Puss och kram!! Sandra

10 juni 2009 12:42:00  
Anonymous sanna sa...

ska vi bevaka varandra via bloglovin? :)

10 juni 2009 14:05:00  
Anonymous Anna-Lena sa...

Jag missade aldrig ett avsnitt av Lilla Sportspegeln och Tom & Jerry var självklart en av höjdpunkterna:) Hoppas att du hann med och fixa allt.

11 juni 2009 23:24:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->