ETIKETTER

tisdag, juni 23, 2009

Dagens i-landsproblem




Att bära sandaler har varit trendigt de senaste 2-3 åren, men av någon konstig anledning har jag inte köpt mig ett par. Jag har letat, men inte funnit några som jag ansett vara tillräckligt snygga. Tills jag såg dessa läckerheter. De kommer från Vagabond (finns även i brunt!) och kostar 600 kr. De fanns dock inte i min storlek i butik, så jag köpte en storlek mindre eftersom de också satt bra. De är av läder och kommer därför att töja sig. Köpet genomfördes för några veckor sedan och jag har hitills burit dem EN gång. Fick så jäkla ont att jag bytte efter EN timme! Så mitt tips är: KÖP INTE EN STORLEK MINDRE, även fast de sitter bra på. Så nu funderar jag på att sälja dem, om jag inte orkar töja ut dem här hemma. Kan inte lämna tillbaka dem eftersom jag redan använt dem en gång, dock är de så gott som nya... What to do?

Etiketter: ,

5 Comments:

Anonymous unzip.se sa...

försök att töja lite till , sen kommer dom att passa perfekt !!

vill tipsa om

FRANK DANDY
SALMING underkläder till bäst pris

unzip.se
unzip.se
unzip.se

23 juni 2009 13:00:00  
Blogger LINDHEKEPP sa...

det går att töja lätt: fuktiga strumpor på dina fötter sen vandrar du runt i dom i ett par timmar där hemma. :) Jag har gjort det med ett par liknande och det funka faktiskt. synd att sälja dom. Dom va mycket vackra faktiskt.

23 juni 2009 13:35:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Lindhekepp: Åh tack, det tål att testas! :)

23 juni 2009 14:05:00  
Anonymous mattis sa...

men gå till en skomakare och töj ut dem, det gjorde jag. de blev asabra & kostade inte alls mycket!
Vad ska du göra nu efter examen förresten?

25 juni 2009 01:04:00  
Anonymous Sophie sa...

Jag köper dem gärna annars, om de är rätt storlek förstås. Vad är det för storlek på dem?

30 juni 2009 00:47:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->