ETIKETTER

torsdag, maj 07, 2009

White Dandy


Min nya vita


Min lilla samling
Jag älskar min klocka från Police, men vissa dagar brukar jag låta den vila här hemma och istället bär jag en av mina klockor från Tritoni. Jag älskar att de finns i så många olika färger. Äger själv en bubbelgumsrosa och en genomskinlig med guldram. Nu har jag även en vit. Ni läsare som hängt med ett tag, vet att jag älskar att bära armband och dessa klockor fungerar ju faktiskt som accessoarer! Finns att köpa på Tritonis hemsida. Denna vita modellen heter White Dandy och kostar 895 kr.

Etiketter: ,

3 Comments:

Anonymous Alexandra Fromholtz sa...

Hejsan maria! :) Måste börja med at säga att du har en super fin blogg. Men jag ahr ett par frågor till dig.
1.Hur får du till så att det står att man inte får sno/ kopiera bilder av dig?
2. Hur har du skaffat dig en sån där översättningsgrej på din blogg?
3. Hur har du fått en såndär "min blogg är värd" på din blogg?

Skulle vara jätte tacksam om du svarade hur man skaffar allt det här på min blogg: noolita.devote.se! ha en bra dag, puss

9 maj 2009 16:16:00  
Anonymous Passepartout sa...

de var tjusiga alla tre.

11 maj 2009 09:31:00  
Anonymous Bim HD sa...

oj, den vita vore en dröm i sommar om man blir brun... Drömma är vad man gör, en arbetslös och själv får man inga pengar av fkassan... de är underbara, not...
Må så grankott...

16 maj 2009 20:48:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->