ETIKETTER

lördag, maj 30, 2009

Tingeling!

Gissa vad jag gör nu?! I skrivande stund sitter jag på en mjuk och tjock filt i trädgården och njuter av vädret. Inte nog med det, jag har med mig datorn och surfar därför samtidigt som ryggen blir bästis med solen. Måste passa på att sola nu när det är så himla fint väder. Eftersom jag är färdig med alla mina inlämningsuppgifter i skolan, tänkte jag damma av min bok som jag börjat skriva på. Författarskapet har stått stilla under hela 2009, dels för att jag inte haft någon lust, men mest pga tidsbrist. Nu är jag dock riktigt taggad för att sätta igång igen.

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Vad kul, vad handlar din bok om....vill veta...

31 maj 2009 11:23:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->