ETIKETTER

onsdag, maj 27, 2009

Take away


God morgon!
Vaknade för några timmar sedan och nu sitter jag i en fullproppad datasal på skolan. Köpte med mig take awayte med en riktigt fruktig smak - det står för dagens frukost. Ska nu fortsätta med mitt lilla projekt och förhoppningsvis så blir jag klar imorgon :-) På fredag är det Jönköpings Marknad här i stan, vilket betyder att ALLA butiker ställer ut bord på stan med härliga rabatter på deras varor och produkter. Det innebär också att tivolit kommer till stan (såg dem faktiskt packa upp när jag åkte förbi i morse) och Rix FM Festival! Marknaden är ett årligt event som funnits så länge jag kan minnas. På fredag är jag även bjuden på min väninnas examensfirande. Så efter marknaden åker jag ner till henne. Eftersom hon läser min blogg, kan jag inte börja diskutera vad för typ av present jag ska köpa, haha. Får visa upp senare helt enkelt ;-)

På lördag är jag bjuden på bröllop. Vi är ett stort gäng som ska gå så det kommer bli hur kul som helst. Hoppas bara det blir fint väder! Förresten, hur snygg är inte Ashley Olsen på bilden?!

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous Pingvinen Gloria sa...

hahaha:D vad du är gullig Mia // By: You know who :P

27 maj 2009 22:19:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->