ETIKETTER

onsdag, maj 06, 2009

Snedlugg tack


Hello there!
Tog en liten sovmorgon idag och klev upp vid nio istället för sju - skönt! Har suttit i skolan nu den senaste timmen och kommer nog att sitta här hela dagen lång för att plugga. Har som vanligt tittat på Vänner den senaste veckan och den frisyr som Jennifer Aniston har nu i den tionde säsongen är så himla snygg. Tänker då främst på snedluggen. Den stora bilden är från serien och den lilla var den enda bild som jag kunde googla fram som liknade. Dock är den luggen för kort, vill ha längre som den första. Ska försöka klippa mig så nu i veckan :) Nu ska jag återvända till plugget!

Etiketter: ,

5 Comments:

Anonymous nahir sa...

Pluggggggaaaaa! Ge mig också, jag har inte tillräckligt...!!!!

6 maj 2009 17:33:00  
Anonymous Sascha sa...

Ursnygg snedlugg...jag har också ungefär så men kan ju bara drömma om att det ska se ut som på Jennifer!

6 maj 2009 22:03:00  
Anonymous Bella sa...

Vart klipper du dig ?

6 maj 2009 23:06:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Bella: På ett ställe som heter "Klostergatan 41" eller något sånt... minns ej riktigt siffran...

6 maj 2009 23:13:00  
Anonymous Anonym sa...

hej maria. jag läste för ett tag sen att det var en tjej hos dig som ville veta om De Balmain-inspirerade klackarna som nu finns att köpas hos Modekungen.se för 899 kr! Tänkte´bara säga det: P

7 maj 2009 20:37:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->