ETIKETTER

söndag, maj 24, 2009

Matthew Williamson


Vad finns i påsen?

En tunika från Matthew Williamson!

En tunika från Matthew Williamson var det alltså plagget som jag köpte från H&M häromdagen. Bilderna på mig är tagna med mobilkamera, vilket gör att färgerna inte stämmer överrens med verkligheten. Den sista bilden är mer verklighetstrogen då den är tagen med systemkamera här hemma. I provhytten tänkte jag att tunikan kunde fungera som en klänning till sommaren, men nu undrar jag om det inte är mer praktiskt att ha den som en strandtunika över bikinin istället...? 498 kr kostar den och finns faktiskt kvar på H&MA6 (shoppinggalleria) här i Jönköping om någon undrar. Såg att det hängde två kvar häromdagen.

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Malla sa...

Helt underbar! Jag ångrar SÅ att jag inte köpte med den hem när jag stog och höll i den. Jag är ju så korkad! Den är fullkomligt FAB!!!!

24 maj 2009 19:45:00  
Anonymous amina sa...

åååh den är ju så fin!

24 maj 2009 20:37:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->