ETIKETTER

fredag, maj 22, 2009

Kalas del 3


Kärleksmums.
Så heter chokladrutorna med kokos. Helt klart en av världens mest smarriga kakor, utan tvekan! I bakgrunden ser ni färska (ja, de var färska då kortet togs iaf, haha) kanelbullar. Eller allt var ju färskt i och med att vi bakade dagen innan kalaset som ägde rum i början av maj. När jag firade min födelsedag förra veckan så bakade jag kärleksmums igen och då fick jag massa fina komplimanger angående bakningen. Har massa bilder från den kvällen som jag ska publicera här på bloggen senare.
Gillar ni kärleksmums?

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous Sara sa...

Kärleksmums är supergott, fast jag kallar dem Mormorkakor, eftersom mormor alltid bakade såna till mig. :)

22 maj 2009 21:24:00  
Anonymous Anonym sa...

Gud vilken bra blogg, innehåller ju bara sånt jag gillar! :) är glad att jag hittade hit :)

22 maj 2009 22:36:00  
Anonymous Sandra - Piffad sa...

Jag älskar kärleksmums! Kan du lägga upp receptet? :)

24 maj 2009 18:41:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->