ETIKETTER

söndag, maj 24, 2009

Jordgubbstårta


Färdigköpt tårtbotten med jordgubbsmarmelad...

...skivade bananer över marmeladen...
(Glömde bort att fota nästa lager, men det består av mumsig vaniljkräm)

...på topp: färska och otroligt söta jordgubbar...

...mandelnspån som garnering runt tårtan and... voila!
Suddig bild som jag fotade i all hast, sorry.

När jag firade min födelsedag förra fredagen, hade jag bakat massa goda sötsaker. Tårtan blev väldigt poppis och här visar jag hur den är gjord. Väldigt gott och hur enkelt som helst!

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous Jenny sa...

Vad god den ser ut :)

24 maj 2009 20:00:00  
Anonymous johanna sa...

Mmh. Älska tårta ;)

24 maj 2009 20:39:00  
Anonymous Jessica sa...

Mums, ser jättegott ut! :)

28 maj 2009 16:42:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->