ETIKETTER

onsdag, maj 20, 2009

Inte den här heller


Den här finfina volangklänningen finns nu att köpa på H&M för 349 kr. Det blev dock inget köp för min del. Det fanns nämligen bara en klänning kvar i butiken och den var en storlek större än vad jag brukar ha. På bilden har jag stramat åt klänningen där bak med hjälp av min hårklämma, haha. Fick en läsarfråga kring hur storlekarna är och jag skulle väl tro att de är rätt så vanliga, med tanke på att en storlek större var för stort. Överdelen är gjord av ett tunt och stretchigt material som påminner om bikini-tyg. Snygg är den, men inget köp som sagt. Hjälp, vilken blekfis jag är, haha.

Etiketter:

5 Comments:

Anonymous Sandra - Piffad sa...

Fin var den i alla fall :)

20 maj 2009 21:01:00  
Anonymous selma sa...

den klänningen har jag (A) hehe

20 maj 2009 21:30:00  
Anonymous Anonym sa...

Va fint den satt, du borde köpt den

20 maj 2009 21:37:00  
Anonymous johanna sa...

den satt ju bra på dig har också testat den ett antal gånger gillar den mer och mer varje gång jag ser den men satt int så bra på mig=( men du borde verkligen köpa den!

20 maj 2009 23:22:00  
Anonymous jennifer, sa...

väldigt söt

22 maj 2009 00:26:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->