ETIKETTER

fredag, maj 29, 2009

Glamour Stiletto Run och marknad

Hej alla glada!
Jag är verkligen supertrött i kroppen just nu. Har sprungit runt på stan från 12-16, men shit så roligt det har varit! Det är som sagt Jönköpings Marknad här i stan och jag började shoppingrundan med att besöka Glamour som anordnar Stiletto Run. Hälsade på chefredaktören och tog en massa bilder, ska visa senare! Sedan började själva shoppingen. Jag köpte en hel del grejer, ska försöka fota allting så att ni får se. Om några timmar ska jag iväg på min kompis examensbjudning, och jag gjorde misstaget att vänta med att köpa hennes present idag - då självaste marknaden är. Det är nämligen så att stan under marknaden är helt blockerad av människor som knuffas. Detta resulterade i att jag fick stå och köa en hel del. Men, men, gåvan är inhandlad, nu ska det slås in. Utöver det så måste jag sätta igång att fixa mig. Med det sagt så säger jag bye for now, vi hörs senare. Då ska jag visa massa bilder från dagen!

Etiketter:

0 Comments:

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->