ETIKETTER

fredag, maj 08, 2009

Fruit on a train


Ahhhh! Nu är det stressigt. Vaknade runt 9-tiden (skönt med sovmorgon) och har sedan dess slängt in kläderna i torkskåpet, bokat tågbiljett, käkat frulle och kollat lite på tv. Nu är klockan helt plötsligt 11 och jag åker ju snart! Stress, stress! Konstigt nog brukar jag vara väldigt effektiv när jag är stressad så nu ska jag ta en turbosnabb dusch, packa och fixa lite småsaker. Är sjukt sugen på frukt men konstigt nog så har vi ingen hemma (annars har vi ALLTID frukt hemma). Får köpa med lite innan jag åker. Ska försöka uppdatera när jag sitter på tåget, om det nu går.

Ps! Gissa vem som fyller år nästa vecka?

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Sandra - Piffad sa...

sv: Okej, ska kolla in där! :) Tack för tipsen! Kan ju tipsa dig om en sida då - instyle.com

Tack, vad gullig du är! :) kram

8 maj 2009 15:35:00  
Anonymous Anonym sa...

Snälla kan du tipsa mig om vart jag kan köpa en snygg MAXIKLÄNNING i budgetpris? helst en svart men tipsa mig om allt du vet:)

9 maj 2009 00:19:00  
Anonymous Emma sa...

Hej! :)
om du är intresserad av att ha Spotify på din dator, så besök min blogg. Jag lottar nämligen ut spotify invites. Ha det bra!

10 maj 2009 13:58:00  
Anonymous Nahhe sa...

Änd veer thinkar du att du ska (eller är just nu)?

10 maj 2009 18:03:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->