ETIKETTER

torsdag, maj 07, 2009

Åker bort över helgen


Jag är så himla trött.
Fast inte sömning-trött, utan mer trött-i-hela-kroppen-trött. Har spenderat hela (!) dagen i skolan framför en dator. Från 07:45 till 19:30. Galet! Varför? Jo, jag gjorde klart en uppgift i multimediakursen och eftersom jag imorgon åker bort över helgen ville jag få klart det idag. Jag skapade ett interaktivt spel, blev riktigt bra faktiskt! Nu ska jag slänga in lite kläder i tvätten så att jag kan packa imorgon. Kom hem ikväll och såg att nya numret av Glamour kommit, perfekt med lite ny läsning på tåget imorgon. Tar nog med en chic-lit också!

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Garderobsgrubbel&Byråbekymmer sa...

den där boken är bra! kram!

8 maj 2009 11:07:00  
Anonymous Sandra - Piffad sa...

Fick också hem nya glamour då! Skönt med lite läsning :)

9 maj 2009 00:13:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->